Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 26.09.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy DZR eCommerce Oy, y-tunnus 2933035-3. Myymme tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen, hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta dizer.fi ostoskorin kautta. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.  Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen sisältö
  • Tilauksen hinta eriteltynä & loppusumma
  • Laskutusosoite & toimitusosoite

Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Toimitusaika

Pääsääntöisesti kaikki ennen klo 13.00 tehdyt tilaukset lähetetään varastoltamme samana päivänä. Poikkeustilanteissa (varasto loppu, muu yllättävä este) ilmoitamme viivästyksestä erikseen asiakkaalle sähköpostitse.

Posti ja Matkahuolto toimittaa pakettilähetykset yleensä 1-2 vuorokaudessa, Postin kirjelähetysten kohdalla toimitusaika on yleensä 1-3 vuorokautta. Toimitamme sähköpostitse seurantakoodin pakettilähetyksille. Kiireisissä tapauksissa suosittelemme valitsemaan toimitustavaksi Postipaketin.

Toimitustapa ja toimituskulut

Kaikkien tuotteiden hinnat sisältävä pakkauskulut, sekä toimituskulut Postin kirjelähetyksenä. Halutessasi voit valita toimitustavaksi myös seurantakoodillisen Postipaketin tai Matkahuollon Lähellä-paketin hintaan 4,90€.

Vaihto- ja palautusoikeus

Asiakkaalla on 30 vuorokauden, ilmainen vaihto- ja palautusoikeus. Palautus tehdään Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoinen. Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana: se on silminnähden käytetty, likainen, rikki, pakkauksesta puuttuu osia tai sinetöity myyntipakkaus avattu, emme voi palauttaa tuotteen hintaa kokonaan. Tällaisissa tapauksissa palautettava hinta sovitaan tapauskohtaisesti. 

Jos asiakas maksaa palautuslähetyksen toimituskulut itse, emme jälkikäteen korvaa tällä tavoin syntyneitä kustannuksia, koska tarjoamme ilmaisen asiakaspalautusmahdollisuuden. Lisäksi emme lunasta Postiennakolla lähetettyjä palautuksia emmekä korvaa tällaisen lähetyksen kuluja.

Palautusoikeus ei koske yritysostoja.

Palautuksesta tulee aina ilmoittaa etukäteen

Kun haluat palauttaa tilauksen, ota yhteyttä joko sähköpostitse info@dizer.fi, yhteydenottolomakkeen kautta tai vastaamalla sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen. Ilmoita viestissäsi aina yhteystietosi, tilausnumero ja palautettavat tuotteet.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@dizer.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio toimitustavasta riippuen Postiin tai Matkahuoltoon.

Tilauksen virhevastuu ja reklamaatiot

Mikäli tuotteesi on viallinen, ota yhteyttä sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella. Myymillämme varaosilla on vuoden takuu.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaikki asiakastiedot käsitellään täysin luottamuksellisesti.
Tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.

Ylivoimainen este

Myyjällä on oikeus peruuttaa tilaus, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe tai tavarantoimittaja ei pysty toimittamaan tilausta kohtuullisessa ajassa eli 30 päivän sisällä.