Toimitustavat

Kaikki tilauksemme lähetetään logistiikkayrityksen varastolta Kempeleestä. Arkisin ennen klo 13.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Mikäli haluatte noutaa tilauksen varastolta, ottakaa ensin yhteyttä sähköpostitse info@dizer.fi. Tarkemmat tiedot eri toimitustavoista löytyy alta.

Kirjelähetys – 0,00 €

Kirjelähetys on alle 3cm paksussa pahvikotelossa toimitettava pienlähetys, joka jaellaan tavallisen kirjepostin mukana. Kirjelähetys on veloitukseton kaikissa tilauksissa.

Kirjelähetyksellä ei ole seurantakoodia, ja se saapuu yleensä perille 1-5 arkipäivän kuluttua lähettämisestä. Mikäli tilauksellasi on kiire, suosittelemme valitsemaan toimitustavaksi Postipaketin tai Matkahuollon Lähipaketin, sillä Postin kirjelähetysten toimitusajat ovat viime aikoina venyneet.

Matkahuollon Lähellä-paketti –  2,99 €

Tilauksesi toimitetaan kassalla valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Pakettia noudettaessa on mukana oltava joko henkilöllisyystodistus tai valtakirja.

Postipaketti – 2,99 €

Postipaketti on valintasi mukaan joko Postista tai Postin Smartpost-pakettiautomaatista noudettava lähetys. Postipaketilla on seurantakoodi, ja paketit saapuvat perille yleensä 1-2 päivässä toimituksesta. Postin pakettilähetyksen hinta on 2,99€.

Maksutavat

Maksujemme välittäjänä toimivat suomalainen Paytrail Oy ja ruotsalainen Klarna AB.

Verkkopankki- ja korttimaksut

Klarna-laskua lukuunottamatta maksujemme välittäjänä toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun meille.

Klarna lasku

Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, saat helposti lisäaikaa tilauksesi maksamiseen.

  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja
  • Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi

Katso lisätietoja Paytrailista ja Klarnasta toimitusehdot-sivulta.

Tuotteiden laatu

Miksi tilaisit suomalaisesta verkkokaupasta, jos et saisi edes takuuta tuotteille?

Meillä on takana jo useiden vuosien yhteistyö tavarantoimittajamme kanssa, ja toimittajiemme laatu on tutkittu yrityksen ja erehdyksen kautta – olemme siis testanneet myymiämme tuotteita itse korjaamissamme ja käyttämissämme puhelimissa.

Koska testauksista huolimatta virheitä sattuu aina, on kaikilla kaupassamme myytävillä tuotteilla on vuoden takuu, joka kattaa mahdolliset valmistusvirheet. Pyrimme tekemään reklamaatioiden käsittelyn asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi, ja yleensä meille riittää vain kuvat tai video viallisesta tuotteesta.

Lisäksi tarjoamme 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden tuotteille, jotka ovat edelleen myyntikelpoisia. Voit siis tilata meiltä esimerkiksi varaosan ja työkalut, purkaa puhelimesi ja siitä huolimatta palauttaa meille tilaamasi varaosan veloituksetta.

Tilauksen palautus

Tilasitko kenties väärän tuotteen, vai muutitko mielesi tilaamisen jälkeen? Voit palauttaa meille myyntikelpoisen tuotteen takaisin veloituksetta, jolloin hyvitämme tekemäsi tilauksen kokonaisuudessaan. Kun haluat palauttaa tuotteen, lähetä meille viesti joko sähköpostilla info@dizer.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta, ja kerromme sinulle palautusohjeet paluuviestissä. Tarkemmat tiedot palautusehdoistamme löydät toimitusehdot-sivulta.

Tietoa meistä

DIZER.FI on vuonna 2017 perustettu matkapuhelimien ja tablet-tietokoneiden varaosien myyntiin erikoistunut verkkokauppa. Dizer toimii yrityksen DZR eCommerce Oy alla. (y-tunnus 2933035-3).

Yrityksen hallinto, asiakaspalvelu ja verkkokaupan ylläpito toimii Helsingissä. Verkkokauppamme varasto toimii Kempeleessä Digizer Oy:n tiloissa, josta kauppamme tilauksia lähetetään joka arkipäivä.

Liiketoiminta aloitettiin alunperin puhelimien korjauspalvelulla. Olemme vuosien mittaan korjanneet jo tuhansia puhelimia, joten mahdollisten ongelmien kohdatessa osaamme neuvoa sinua korjauksissa vankalla ammattitaidolla.

Tällä hetkellä keskitymme korjauspalveluiden sijaan ainoastaan varaosien, suojakuorien ja tarvikkeiden myyntiin, verkkokaupan kehittämiseen sekä asiakaspalveluun. Asiakaspalveluumme saat helpoiten yhteyden sähköpostin info@dizer.fi kautta.